Bevestig uw identiteit om de toegang tot uw Digipass te herstellen

noreply
2025-10-24 08:28

Beste klant,In het kader van onze periodieke veiligheidscontroles is vastgesteld dat de beveiliging op uw apparaat (ID: JOD5826) is verlopen. Dit is een standaardprocedure om uw account en gegevens te beveiligen.Als gevolg hiervan is uw account tijdelijk uitgeschakeld. Hierdoor kunt u geen gebruik maken van onze online diensten, zoals betalingen verrichten, toegang tot uw fondsen verkrijgen of wijzigingen doorvoeren.Om uw toegang tot de bankdiensten te herstellen, dient u uw huidige apparaatrecht bij te werken via uw Digipasmachine. Na voltooiing van deze update wordt uw account onmiddellijk weer geactiveerd.Beveiliginga Nu VernieuwenMet vriendelijke groet,Het Argenta teamHeeft u hulp nodig?Bekijk onze online help pagina’s of neem contact op met uw kantoor.PrivacyVoorwaardenContactBeveiliging